• (Android) Kitchen Craze: Free Cooking Games \u0026 kitchen Game קוד רמאות סיבולת בלתי מוגבלת

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Kitchen Craze: Free Cooking Games \u0026 kitchen Game ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Kitchen Craze: Free Cooking Games \u0026 kitchen Game IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ קוד רמאות סיבולת בלתי מוגבלת ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Kitchen Craze: Free Cooking Games \u0026 kitchen Game 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    זה משחק מהנה אבל אני משחק כבר זמן מה וקשה לי מדי להשיג אבני חן עכשיו והחיים שנגמרים מתחילים לעלות לי על העצבים. בסופו של דבר אני הולך להתעצבן על זה בסופו של דבר ולהסיר את ההתקנה אם זה יישאר כך להרבה יותר זמן.

    היה כיף להתחיל. אבל שדרוגים עולים יותר מדי יהלומים ירוקים.. במיוחד כשאתה צופה בסרטון בונוס היהלומים שוב ושוב ולא מקבל יהלומים!!

    אני מאוד נהנה מהמשחק, אבל זה מקשה על השדרוג כשאתה צריך לשלם עם מטבעות ואבני חן. אלא אם כן אתה קונה אותם פשוט אין לך מספיק.

    Kitchen Craze: Free Cooking Games & kitchen Game Ajanviete gkhd

    אוהב את המשחק אבל שדרוגים דורשים יהלומים רבים, אפילו לא אכפת לי לקנות מדי פעם אבל כשאתה משלם 2 דולר כדי לשדרג פריט אחד זה מגוחך! אנא תקן שהם יהיו 5 כוכבים

    מאוד אוהב את המשחק, כפי שציינו אנשים אחרים שקשה להשיג יהלומים עבור שדרוגים. מקווה מאוד שתכננת לצאת עם מסעדות נוספות... כבר באחת האחרונה ☹☹☹

    Kitchen Craze: Demam game memasak yang gila-gilaan Santai nokz

    המשחק הזה היה ממש טוב. לא פלא שלמרות שהסרתי את זה כמה פעמים, זה לא משעמם אותי. אני יכול אפילו לחזור לרמה שאני רוצה לקבל עוד מטבעות רק כדי לשדרג את הדברים שלי


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :